۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

حقه های سوخته در بارۀ استاد الیاس رام الله-مونتاژ، تحریف، اختلاف افکنی، شایعه سازی


حقه های سوخته دربارۀ ایلیا (شماره 5)
مونتاژ، تحریف، اختلاف افکنی، شایعه سازی


یکی دیگر از حقه های امنیتی، ایجاد تردید در بارۀ حکومتی بودن افراد است. کاری که با بسیاری از فعالان جامعه مدنی انجام شده است. از منابع ظاهراً غیر حکومتی نقل های مشکوکی می شود (با یا بدون اسناد جعلی) در بارۀ نفوذی و حکومتی بودن افرادی که سوژه های امنیتی محسوب می شوند. نزدیکترین نمونه های اعمال این حقه اطلاعاتی را بر اکبر گنجی، علی افشاری، محسن سازگارا، مجتبی واحدی، مهدی خزعلی، نوری زاد به یاد داریم.
وزارت اطلاعات از طریق عوامل خود شایعه می کند که اینها عامل حکومت هستند و از این طریق به ایجاد تفرقه و نفاق در میان جبهۀ فعالان سیاسی دست می زند. اخیراً هم بخش سایبری اطلاعات با جعل خبر ماه گذشته در بارۀ آزادی معلم تفکر، استاد ایلیا دست به تکرار این حقه زده است. طبق معمول تحریف، مونتاژ و دروغ؛ اصل خبر آزادی را دوباره تکرار کرد. اما اول و آخر آن را تغییر داده و نوشته ایلیا بعد از قول همکاری کامل با رژیم!!! آزاد شد.
آخر استاد ایلیا که 13 روز انفرادی نبوده. بلکه 400 روز در انفرادی بوده. یک بار هم آزاد نشده بلکه چهار بار دستگیر و آزاد شده. یک بار به خانه اش نریختند. 5 بار و در 5 مقطع به خانه اش هجوم بردند و هر چیزی که می توانستند را با خود بردند.
سلسله حکایات شکنجه های او توسط قصابان دایره ادیان و مذاهب اطلاعات، شکستگی استخوان ها، تاولهای پشت و کف پا، ماهها خونریزی از گوش و بینی و بالا آوردن خون، دوبار دستگیری همسر، دستگیری دیگر اعضای خانواده، انتشار عکس ها و فیلم ها و صداهای خانوادگی و خصوصی در مجامع مختلف و حتی رسانه ها؛ تولید این حجم عظیم از ترور رسانه ای که به حساب سند و رقم و موجودی ها از ترور بهائیت و مسیحیت در ایران بیشتر است، واقعیت های مسلم و ثابت شده ای است ک غیر از مستندات و شواهد خاص خودش، توسط مسئولین مختلف جمهوری اسلامی ایران و بویژه مسئولین قضایی و امنیتی در جلسات مختلف احضار، بازجویی و دادگاه با افراد مختلف (از جمعیت الاهیون و خارج از آن) مطرح شده است.
ساختار این حقه
قبلاً بارها دایره ادیان و مذاهب اطلاعات عکس ها، فیلم ها و صداهای خانوادگی یا عمومی استاد ایلیا را برش هایی می زد (شبیه همان طنزهای دکتر کپی، پارازیت و آنتن) و به قول خودشان برای «زدنِ برجک ها» یا همان شستشوی مغزی پیروان بکار می برد. چپ و راست فیلم ها را می زد، یک تکه را ارائه می داد و جمله را خارج از متن اصلی و در محیطی دیگر عرضه می کرد... این بار هم همان اتفاق افتاده اما بجای حذف اول و آخر متن، اول وآخر جدیدی به متن اضافه شده.
در قسمت اول خبر تحریف شده که توسط دایره ادیان و مذاهب اطلاعات در سایتها منتشر شد آمده است:
به نام آزادی
ایلیا «میم» پس از قول همکاری کامل با رژیم آزاد شد. معلم بزرگ تفکر، استاد ایلیا(پیمان فتاحی) مسئول انجمن متفکران و محققان آزاد، برای  چهارمین مرتبه پس ازقول همکاری کامل بارژیم اززندان آزادشد.
پیمان فتاحی ایلیا رهبر جمعیت الاهیون در سالهای 1386، 1387، 1388 و 1391علیرقم  همکاری کامل با رژیم توسط دایره ادیان و مذاهب اطلاعات (اِبا؛ بخش امنیتی نظارت بر جنبش های معنوی و جریانهای مذهبی)به جرم مسائل اخلاقی دستگیر گردید."

اما اصل خبر که بعداً توسط دایره ادیان و مذاهب اطلاعات تحریف و منتشر شد:
استاد ایلیا (پیمان فتاحی) مسئول انجمن متفکران و محققان آزاد، که برای چهارمین مرتبه به همراه دو تن دیگر دستگیر شده بودندبا قید وثیقه سنگین از زندان آزاد شدند. رهبر جمعیت الاهیون درسالهای 1386، 1387، 1388 و 1391 توسط دایره ادیان و مذاهب اطلاعات (اِبا؛ بخش امنیتی نظارت بر جنبش های معنوی و جریانهای مذهبی) دستگیر و جمعاً حدود 400  روز را در زندان انفرادی سپری کرد.
کلید واژه هایی مانند صحیونیزم، استکبار جهانی، فساد مالی و اخلاقی و موارد مشابه یکی دیگر از جمله عبارات تکراری است که تقریباً در بارۀ اکثر فعالان جامعه مدنی بکار می رود اما بکار بردن این واژه در بارۀ معلم تفکر، ایلیا ،حاشیه های دیگری هم دارد که در نامه های ویدئویی به رهبر جمهوری اسلامی ایران و دیگر رهبران جهان، در توضیحات اعضای زندانی شدۀ الاهیون می شنویم که می گویند دایره ادیان و مذاهب اطلاعات با فشار و گاهاً با ضرب و شتم از ما می خواست در بارۀ استاد ایلیا دروغ بگوییم، دروغ بنویسیم، مطالب را تحریف کنیم، اتهامات اخلاقی و غیر اخلاقی بزنیم و واقعیت ها را وارونه نشان دهیم. جزئی از این فیلم ها قبلاً منتشر شده و در آینده نزدیک تعداد بیشتری از این فیلم ها منتشر خواهد شد.
 منصورون (فرزندان ایلیا)
لینک‌های مرتبط:
کلیدهای اچ:
روش های وزارت اطلاعات در بازجویی و بازداشت, شکنجه و بازجویی در زندان های ایران, فهرست احضار شدگان به وزارت اطلاعات, لیست احضار شدگان به وزارت اطلاعات, دستگیرشدگان, بازداشت شدگان, احضارشدگان, بازجو و بازجویی, فشار بر اقلیت های قومی, فشار و تهدید بر علیه دگر اندیشان, فشار و تهدید و احضار و بازجویی از معنویت های , فهرست جمعیت ها و اقشار مورد ظلم, احضار و بازجویی از جریان های نوپدید دینی, احضار و بازجویی از جریان های معنوی,جریان های نوپدید دینی, جریان های معنویت گرا, برخورد و تهدید و بازجویی از جریان های نوپدید دینی, عوامل و علل برخورد با دگر اندیشان و جریان های معنوی, چرایی و نحوه و شیوه برخورد با جریان ها و حرکت ها و اقشار دگر اندیش ایران, بازجویی و بازداشت و فشار گسترده در ایران, ایران یعنی وحشت از بازجویی و بازداشت, زندانیان و بازداشت شدگان دگر اندیش و جریان های نوپدید, توهین و فحاشی نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب به استاد ایلیا میم,توهین و فحاشی نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب به پیمان فتاحی,توهین و فحاشی نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب به استاد ایلیارام الله,بازجویی و بازداشت,دستگیری و بازجویی, روش های بازجویی و ضد بازجویی, روش های بازداشت و ضد بازداشت, روش های زندان و ضد زندان, احضار و بازجویی, احضار و تفتیش عقاید, نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب کیست, نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب و شگردها, نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب برخوردها, جنایات نهاد امنیتی دایره ادیان و مذاهب, احضار و بازجویی و دستگیری, دفتر پیگیری های وزارت اطلاعات, بازجویی همزمان دو نهاد امنیتی از پیروان ایلیا رام الله,پیمان فتاحی, شکست پروژه اعتراف گیری از ایلیام رام الله, رکوردداران زندان انفرادی در ایران ایلیا رام الله, مونتاژ کردن فیلم های سای بابا دالایی لاما ایلیا رام الله توسط ابا اداره برخورد با ادیان وزارت اطلاعات, بررسي و تحليل اوليه پرونده‌هاي امنيتي,روش‌هاي مرسوم جلادان انديشه و تفتيشگران عقيده,اعترافات فعالان سياسي و دانشجويي,مونتاژ فيلم‌هاي شخصيتهاي معنوي و فرهنگي,متهمين پرونده‌هاي امنيتي,جعل كنندگان و بولتن سازان,ترور رواني استاد ايليا «ميم»,پرونده استاد فتاح (معروف به ايليا. ميم) رهبر جوان جمعيت ال ياسين,ترور از طريق مونتاژ,تحريف و مونتاژ گزارش هاي مردمي,نهادهاي مرموز امنيتي براي تخريب ايليا «ميم»,بزرگترین تحریف گران تاریخ,ركورد دار كلمۀ شيطاني و شيطان بزرگ آمريكا است,به راستي چه کسي شيطان است, اعتراف گیری به زور و اجبار در زندان های اوین, مصاحبه با کسانی که زیر فشار اعتراف کردند, شکنجه گران اعتراف گیرندگان در ایران, شناسایی جعل کنندگان و اعتراف گیرندگان در زندان های ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر