۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

كدام شيطان بزرگ است؟

كدام شيطان بزرگ است؟
اِبا (ادارۀ برخورد با اديان), همفكران اِبا (اِبائيان) و بطور كلي القاعدۀ فرهنگي و طالبان مذهبي, هر كسي را كه مثل آنها فكر نمي‌كند, هر كسي كه با نفرت و بدخواهي نمي‌انديشد, هر كسي كه براي ديگران هم حق حيات و انديشه و آزادي قائل است, هر كسي كه نفرت انگيز و دافع نيست را شيطان و شيطاني مي‌نامند..
در شمارش واژه‌هاي استعمال شده در نشريات طالبان و القاعده‌اي در ايران با يك بررسي ساده متوجه مي‌شويم كه كلمۀ شيطان و شيطاني بطور گسترده و مكرر دربارۀ موارد زير بكار رفته است: 
1.  آمريكا؛ ركورد دار كلمۀ شيطاني و شيطان بزرگ آمريكا است. احتمالاً چند ميليون بار اين كلمه در مجموعۀ اطلاع رساني‌ها و خبررساني‌هاي خبرگزاري‌هايي كه طالباني فكر مي‌كنند و از دار و دسته طالبان فرهنگي اِبا هستند, تكرار شده است. 
2.  روساي جمهور آمريكا (با كليد واژه‌هاي شيطان, شيطان صفت, فاسد, شياد, كلاهبردار, حقه باز, دروغگو و…)
3.  روساي جمهور كشورهاي اروپايي كه در مقطعي از زمان انتقاداتي نسبت به ايران داشته‌اند و بيش از همه ساركوزي, رئيس جمهوري فرانسه (با كليد واژه‌هاي شيطان, شيطان صفت, فاسد, شياد, كلاهبردار, حقه باز, دروغگو و…) 
4. همۀ دگرانديشان داخلي و من جمله اصلاح طلبان, طيف ميانه رو, جبهۀ مشاركت و بويژه سعيد حجاريان, دكتر سروش, كديور, اكبر گنجي, علي افشاري, محسن سازگارا
5.  همۀ منتقدين سياستهاي جمهوري اسلامي در خارج از كشور, افرادي مثل دكتر عليرضا نوري زاده
6. از سال 1386 و از زمان شروع برخورد با معلم بزرگ ايليا ميم رام الله واژه‌هاي شيطان بزرگ, شيطان, دروغگو, كلاهبردار, فاسد و شيطاني بيش از همگان به ايليا رام الله و سپس به معلمين معنوي سراسر دنيا, ساي بابا, اُشو راجنيش, كريشنا مورتي, دالايي لاما و… تعلق گرفت. حجم استعمال واژۀ شيطان بزرگ و شيطان (در اينترنت, در احضارهاي ادارۀ برخورد با اديان و در محافل مذهبي و فرهنگي طالباني وابسته به القاعدۀ فرهنگي و اخيراً در برنامه‌ها و ميزگردهاي تلويزيوني شبانه) دربارۀ ايليا رام الله به حدي بود كه احتمالاً اين واژه (شيطان بزرگ) به تناسب برش زماني و مكاني, بعد از عيسي مسيح (ع) (كه توسط روحانيون تندروي يهود, نسبت به ايشان بيان مي‌شد) دربارۀ ايليا رام الله بكار رفته است.
حالا بايد ديد شيطان كدام است؟
آمريكا, اروپا, غرب, روساي جمهوري آمريكا و اروپا, سازمان ملل, (به قول افراطيون يهود) عيساي مسيح, يا به قول بخش امنيتي برخورد با اديان و مذاهب, شيطان و بلكه شيطان بزرگ ايليا رام الله! و يا آنکه يک چوب به دست گرفته و چهره شيطاني و نفاق آلود خودش را در همه مي‌بيند و همه آنها را با همان يک چوب, به يک اسم و يک نسبت و يک جرم, به باد توهين و تخريب گرفته است؟ به راستي چه کسي شيطان است؟
منصورون- فرزندان ایلیا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر